مقالات آرشیو خبر ها
چیزهای کوچک یوونتوس ، آلواریتو و سیمونه

چیزهای کوچک یوونتوس ، آلواریتو و سیمونه

 زوج تهاجمی یوونتوس که در خارج از زمین ارتباط دوستانه ی بسیار صمیمانه ای را ترتیب داده اند، امشب این شانس را دارند که به مربی شان نشان دهند که وقتی از ابتدا به میدان بروند قادر به انجام چه کارهایی خواهند بود.

 

از گاتزتا دلااسپورت

 

مربی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری قرار است در دور برگشت نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا برابر اینتر به پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ استراحت دهد. بیانکونری به جوزپه مئاتزا سفر خواهد کرد، در حالیکه 3 گل ارزشمند و 0 گل خورده از بازی رفت را در جیبش دارد و تاکتسین اهل لیورنو به اندازه ی کافی اطمینان دارد که به انتخاب های اولش در خط حمله یک شب استراحت دهد و انجام وظیفه ی حذف اینتر را به این دو مهاجم جوان بسپارد.

 

اگرچه آنها کمتر دو نفری در ترکیب قرار گرفته اند، اما این زوج در بیرون از زمین فوتبال با هم دوست شده اند، سیمونه و آلواریتو بعد از جلسات تمرینی با هم به ناهار و شام می روند، با ماشین هایشان در شهر گردش می کنند و شب ها با هم تلویزیون می بینند. تمام این ها توسط باشگاه مستند شده است.

 

این دو نفر مثل گچ و پنیر هستند، اما در عوض مثل دو تا برادر با هم جور شده اند. اسپانیایی دوست داشتنیِ یوونتوس جدی تر است، او ساده و خوش سیرت است، پسری که هر مادری آرزوی داشتنش به عنوان فرزند را دارد. موراتا یک جورهایی راننده ی زازا است، زیرا ایتالیایی 24 ساله ی ما هنوز گواهی نامه ی رانندگی ندارد.

 

در نقطه ی مقابل، زازا بی ملاحظه و خشن است، او وروجک شیطان رابطه است. این را در زمین هم می توان دید، زازا همیشه وقتی پایش را روی چمن سبز می گذارد کمی دیوانگی از خودش نشان می دهد. خلاصه، این دو نفر ضعف های همدیگر را جبران می کنند. بین این دو علی رغم رقابتی که برای بازی کردن در زمین وجود دارد، هیچ حسادتی دیده نمی شود. خوشحالی های بعد از گلشان که به سمت هم می روند و هم دیگر را در آغوش می گیرند شاهدی بر این مدعاست. یک رقابت سالم که برای روحیه اشان خوب است و دوستیشان را هم محکم و تیم را هم قوی تر می کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: